امام جمعه موقت سمنان گفت :رهبر معظم انقلاب آمریکا را به عنوان یک دشمن غیر قابل اعتماد می داند و بارها و بارها بر این مسئله تاکید داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،امام جمعه موقت سمنان گفت : توقیف دو میلیارد از 100 میلیارد دلار داراییهای بلوکه شده ایران از سوی آمریکا مصداق واقعی راهزنی و دزدی بین المللی بوده و در واقع آن را نقض آشکار برجام می دانیم.
حجت الاسلام سید جلال احمدپناهی در نمازجمعه این هفته شهرستان سمنان افزود : آمریکاییها به بهانه واهی دست داشتن ایران در کشته شدن تفنگ داران آمریکایی در بیروت که 30 سال پیش اتفاق افتاده است این اقدام را انجام دادند که هم اتهام نادرست است و هم نقض آشکار برجام به حساب می آید.
وی اظهار داشت : رهبر معظم انقلاب آمریکا را به عنوان یک دشمن غیر قابل اعتماد می داند و بارها و بارها بر این مسئله تاکید داشتند.
وی در بخشی دیگر به مناسبت فرارسیدن روز معلم خاطرنشان کرد : همه فعالان در عرصه علم آموزی باید علاوه بر وظایف آموزشی به تکلیف تربیتی خود نیز عمل کنند.
امام جمعه موقت سمنان یادآور شد: معلم شهید استاد مطهری الگوی مناسبی در بخش دین و سیاست هستند به طوری که امام راحل درباره این معلم شهید فرمودند تمام آثار این شهید والا مقام بدون استثناء مفید است.
پناهی همچنین به بیانات رهبری در جمع کارگران اشاره کرد و گفت : تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب بر تولید داخلی نشان از اهمیت این مقوله در اقتصاد مقاومتی دارد.
وی ادامه داد : رهبری تولید داخلی را مقدس دانسته و تاکید کردند که با وجود کالای مشابه داخلی ، از خارج و به خصوص از آمریکا جنس وارد کشور نشود و مسئولان نیز زیر بار فشارها نروند.
حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی با تبریک پیشاپیش بعثت رسول مکرم اسلام و تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) بر برگزاری باشکوه آئین جشن و مصیبت این مناسبت های دینی در شهر تاکید کرد.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار