آبادان؛

نبود مشکل خاصی در انتخابات امروز آبادان تاکنون

مشکل خاصی در انتخابات امروز آبادان وجود ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛دادستان دادگاههای عمومی و انقلاب آبادان گفت: حوزه آبادان از لحاظ مسائل انتخاباتی جزو حوزه های سفید بوده است.

احمد شیرعلیزاده با اشاره به رسیدن به دومین مرحله از دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور و از جمله آبادان افزود: در این دوره دو کاندیدا از حوزه انتخابیه شهرستان آبادان با یکدیگر به رقابت می پردازند، و در زمان تبلیغات تاکنون هیچ مشکلی مشکل و یا جرم و تخلف نگران کننده و خاصی نداشتیم.

وی با بیان اینکه هر دو کاندیدا از نیروهای ارزشی نظام هستند، گفت: دست اندکاران امر برگزاری انتخابات در نشستهایی با هواداران و کاندیداها موارد را گوشزد کرده و تذکرات لازم را به آنان ارائه کرده اند.

دادستان دادگاههای عمومی و انقلاب آبادان افزود: امید می رود تا شاهد انتخاباتی سلام و بی حاشیه تا پایان زمان برگزاری انتخابات باشیم.

شیرعلیزاده از شهروندان آبادانی خواست تا در اسرع وقت با حضور در شعب اخذ رای نسبت به انتخاب فرد مورد نظر خود و ریختن روی خود به صندوق اقدام کنند.

وی گفت: هیچ چیز اثبات شده ای در خصوص بروز تخلفات انتخاباتی وجود ندارد و این به خاطر مسائل پیشگیرانه ای است که انجام شده است.

دادستان دادگاههای عمومی و انقلاب آبادان با تاکید بر پایبندی کاندیداها و هواداران آنان به قوانین و مقررات افزود: در صورت موفقیت هر یک از کاندیداها نفر دیگر و هواداران آن بایستی این وضعیت را پذیرا شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.