سخنگوی وزارت کشور گفت: سعی ما بر این است تا ساعت 8 صبح فردا نتیجه 68 کرسی باقی مانده اعلام شود.

سعی می‌کنیم تا ساعت 8 صبح فردا نتیجه 68 کرسی باقی مانده اعلام شودبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در خبر ساعت 14 شبکه یک سیما اظهار داشت: امروز دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در 21 استان، 55 حوزه انتخابیه و در 121 شهر با حضور پرشکوه مردم و در کمال آرامش در حال برگزاری است.

وی افزود: هیأت‌های اجرایی، نظارت با دیگر عوامل برگزارکننده انتخابات در نهایت آرامش و همکاری کار انتخابات را پیش می‌برند.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه مهلت قانونی زمان انتخابات 10 ساعت است یادآور شد: در صورت نیاز به تمدید این مدت قانونی با دستور وزیر کشور به اطلاع مردم خواهیم رساند.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه برخی از مردمی که در مناطق گرمسیری زندگی می‌کنند و یا آنهایی که  کار کشاورزی انجام می‌دهند غالبا بعد از ظهر روز انتخابات به پای صندوق‌های رأی می‌روند، افزود: از مردم عزیز می‌خواهیم که رأی دادن خود را به پایان روز موکول نکنند.

وی با اشاره به زمان اعلام نتایج این مرحله از انتخابات گفت: زمان اعلام انتخابات به حضور مردم در شعب اخذ رأی بستگی دارد، هر چه قدر مردم کار خود را زودتر انجام دهند شمارش آرا نیز زودتر انجام می‌گیرد، به هر حال سعی ما بر این است که تا ساعت 8 صبح فردا نتایج 68 کرسی باقی مانده تعیین تکلیف شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار