موتورسيكلت به عنوان يک وسيله رايج در شهر يزد ميباشد كه كاركردهاى چندگانه اى دارد كه بايد بر مبناى آن ها در رابطه با ساماندهى آن تصميم گيرى شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمود شاكرى شمسى فرماندار يزد در اين رابطه با بيان اينكه ساماندهى وضعيت تردد موتورسيكلت در شهر يزد يک ضرورت است افزود: موتورسيكلت به عنوان يک وسيله رايج در شهر يزد ميباشد كه كاركردهاى چندگانه اى دارد و كه بايد بر مبناى آن ها در رابطه با آن تصميم گيرى شود.

وی با اعلام اينكه فرماندارى يزد در رابطه با اين مباحث از تصميم گير هاى هيجانى پرهيز می كند تصريح كرد: يكى از مهمترين مشكلاتى كه در زمينه ساماندهى وضعيت تردد موتورسيكلت هاى در سطح شهر وجود دارد اعمال قانون با افرادى است كه قانونمند نيستند.

شاکری شمسی با تأكيد بر اجراى برنامه های فرهنگی توسط دستگاه های اجرايی مرتبط خاطرنشان كرد: بخش عمده از مخاطبان را دانش آموزان و والدين آنها تشكيل ميدهند كه آموزش و پرورش نيز ميتواند با بهبود فعاليت هاى خود به مانند گذشته در امر فرهنگ سازی برای تردد اين وسيله نقليه در شهر گام هاى اساسى بردارد. 

شاكرى شمسى استفاده از روشهای تشويقی را در ساماندهى وضعيت تردد موتورسيكلت ها را مؤثرتر دانست و اضافه كرد: پليس راهور و ديگر نهادهاى مرتبط بايد با اتباع خارجى كه بدون كسب مجوزهاى لازم اقدام به تردد با هر وسيله اى نقليه اى مي كنند، برخورد قانونى كند.

انتهاي پيام/ص

برچسب ها: استان ، یزد ، موتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.