مردم اراک در نخستین ساعات آغاز رای گیری پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، مردم اراک همچون سایر مردم میهن اسلامی در  مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور گسترده در ساعات اولیه صبح ، پای صندوق های رای بار دیگر به فرمان رهبر خود لبیک  گفتند.
اقشار مختلف مردم در گفتگو با خبرنگار ما حضور خود در ساعات اولیه پای صندوق های رای را انجام وظیفه شرعی و کار خیر در نخستین ساعت عنوان کردند و گفتند که حضور در صحنه های مختلف انقلاب ، باعث یاس و نا امیدی دشمنان می شود .
ربیعی ، یکی از بازرسان استانداری مرکزی هم در شعبه اخذ رای مسجد امام رضا (ع)، کوی شهدای صفری شهر اراک گفت: تا کنون در روند برگزاری دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی هیچگونه مشکلی مشاهده نشده و خوشبختانه حضور مردم در پای صندوق های رای همچون دوره اول پرشکوه و چشمگیر است.
یکی از عوامل اجرایی در شعبه اخذ رای مدرسه زیتون شهر کرهرود اراک هم گفت : قبل از آغاز رسمی انتخابات تعدادی از مردم این منطقه پشت در های محل اخذ رای حاضر شده بودند تا اولین کسانی باشند که رای می دهند.
دور دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، در حوزه های انتخابیه اراک ، کمیجان و خنداب - ساوه و زرندیه - و شهرستان شازند در حال برگزاری است .
انتهای پیام /ف
برچسب ها: اراک ، دوم ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.