معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس گفت: تعرفه به اندازه کافی و حتی اضافه به مصرف در اختیار همه حوزه های انتخابیه، مراکز استان ها و فرمانداری ها داده شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پژوهش افزود: در راستای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از دقایق اولیه اقدامات لازم برای آماده سازی و حضور نیروها در تمام مناطق فراهم شده است.
وی اظهار کرد: هزار و 217 حوزه اخذ رای در فارس آماده رای گیری هستند و رای گیری از ساعت 8 صبح امروز تا ساعت 6 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت و ممکن است در شیراز این ساعت تمدید شود ولی در شهرستان ها این زمان تمدید نمی شود.
معاون سیاسی امنیتی استان اعلام کرد: همانند مرحله اول صندوق های سیار در نظر گرفته شده که شامل صندوق های سیار روستایی در حدود 6 روستا و صندوق های سیار در مراکز شهری به منظور اخذ رای در بیمارستان ها، پادگان ها و منازلی که افراد کهنسال قادر به حضور در حوزه ها نیستند قرار داده شده است .
پژوهش تاکید کرد : رای گیری فقط با داشتن شناسنامه صورت می گیرد.
وی یادآورشد: کسانی که در دور اول در حوزه ای حضور داشته اند این بار در همان حوزه حق رای دارند و کسانی که در دور قبلی در انتخابات شرکت نداشته اند در این دور می توانند در هر حوزه ای که امکان رای گیری بود شرکت کنند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: توزیع ، تعرفه ، کافی ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار