شیراز؛

نی ریزی ها آماده حضور در انتخابات

نی ریزی ها با خط خوش، نام نامزد مورد نظر خود را بر برگه های رأی می نویسند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حوزه انتخابیه نی ریز به همراه استهبان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
در دور نخست انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیش از 77 درصد نی ریزی های و استهباناتی ها در انتخابات شرکت کردند.
به گفته فرماندار نی ریز در حوزه انتخابیه نی‌ریز و استهبان 159 صندوق اخذ رأی پیش بینی شده که 99 شعبه در نی‌ریز و 60 شعبه در استهبان مستقر می شود.
امیری با تأکید بر حضور مردم در شعبه های اخذ رأی در همان ساعات اولیه رأی گفت : مردم با برنامه ریزی سعی کنند از همان ابتدای رأی گیری، پای صندوق ها حاضر شوند زیرا احتمال تمدید بسیار کم است.
وی افزود: در این مرحله صرفاً کسانی می‌توانند در انتخابات شرکت کنند که در هفتم اسفند در همین حوزه رأی داده باشند و یا در دور نخست در هیچ حوزه ای رای نداده باشند .
رحمانی معاون توسعه منابع انسانی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس هم در جلسه هماهنگی هیأت‌های بازرسی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نی ریز و استهبان گفت: در هر یک از این شهرستان ها یک هیأت بازرسی حضور دارد و در دو حوزه حدود 159 نفر بازرس و 16 نفر سربازرس در نظر گرفته شده است.
در دور نخست انتخابات از مجموع 101 هزار و 551 رأی مأخوذه در حوزه انتخابیه نی ریز و استهبان، فرهاد طهماسبی 16 هزار و 330 رای و اصغر مسعودی 18 هزار و 354 رای کسب کردند اما هیچ کدام نتوانستند حائز اکثریت آرا شوند و انتخابات در این حوزه به دور دوم کشیده شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار