دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امشب برگزار شد و ویارئال ، لیورپول را شکست داد و تیم های شاختار دونتسک و سویا به تساوی رسیدند.

به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  ، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا امشب برگزار شد و تیمهای ویارئال و لیورپول در اسپانیا و شاختار و سویا در اوکراین به مصاف هم رفتند.

ویارئال - لیورپول

ترکیب ویارئال : آسنخو، ماریو، اریک برتراند، روئیز، کوستا، دوس سانتوس، پینا، برونو، سوارز، سولدادو و باکومبو 

ترکیب لیورپول : مینیوله، لوورن، توره، کلاین، مورنو،  آلن، لوکاس، میلنر، لالانا، کوتینیو و فیرمینو 

تیم های ویارئال و لیورپول در ورزشگاه المادریگال اسپانیا به مصاف هم رفتند اما اولین موقعیت خطرناک را تیم مهمان دقیقه ۶ توسط لالانا از دست دادند.

سپس ویارئال حاکم مسابقه شد و چند موقعیت را روی دروازه لیورپول ایجاد کرد‌ که مهمترین آن دقیقه ۲۲ بود که مینیوله دروازه لیورپول را نجات داد.

در ادامه این مسابقه آرام شد و تیم ویارئال مالکیت توپ را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت جدی ایجاد کند تا نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم ویارئال توپ و میدان را در اختیار داشت و یک فرصت عالی را دقیقه ۵۶ از دست دادند.

سپس شاگردان کلوپ جلو کشیدند و در دقیقه ۶۵ یک ضربه را به تیر دروازه ویارئال زدند.
دقیقه ۸۷ ، باکامبو مهاجم ویارئال با مینیوله تک به تک شد که دروازه بان لیورپول با یک واکنش فوق العاده ، ضربه پای چپ او را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۹۲ ، قفل دروازه ها بالاخره شکسته شد. تیم ویارئال روی یک ضد حمله توسط آدریان لوپز و روی پاس عالی دنیس سوارز دروازه لیورپول را باز کرد و این مسابقه را برد. این اولین باخت لیورپول در مسابقات اروپایی در این فصل بود .

حال شاگردان کلوپ چشم به بازی برگشت در ورزشگاه آنفیلد دارند.

شاختار دونتسک - سویا

** در مسابقه همزمان تیم های شاختاردونتسک اوکراین و سویا اسپانیا به مصاف هم رفتند که ابتدا دردقیقه ۶ تیم سویا توسط ویتولو به گل رسید.

اما مارلوس دقیقه ۲۳ موفق شد برای شاختار گلزنی کند و بازی را به تساوی بکشاند.

سپس دقیقه ۳۶ شاختار موفق شد گل دوم را هم به ثمر برساند. این گل را استپاننکو با ضربه سر روی سانتر زیبای مارلوس وارد دروازه سویا کرد تا شاختار بازی یک بر صفر باخته را در همین نیمه اول با پیروزی عوض کند.

دقیقه ۸۲ داور برای سویا یک خطای پنالتی اعلام کرد که کوین گامیرو موفق  شد ضربه خودش را به گل تبدیل کند و بازی به تساوی کشیده شود.

در نهایت این مسابقه با همان نتیجه دو بر دو به پایان رسید تا سویا با یک تساوی ارزشمند در زمین شاختار ، شانس زیادی برای بازی برگشت و صعود به فینال داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار