تيم ملي كشتي آزاد نوجوانان كشورمان در رقابت هاي بين المللي كشتي جام فدراسيون آذربايجان با كسب 4 مدال طلا، 5 نقره و 4 برنز به مقام نايب قهرماني رسيد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت هاي بين الملي كشتي جام فدراسيون كشتي آذربايجان با برگزاري مسابقات كشتي آزاد نوجوانان به پايان رسيد و تيم ايران در اين رقابت ها با كسب 4 مدال طلا، 5 نقره و 4 برنز و تنها با اختلاف يك امتياز با تيم ميزبان به مقام نايب قهرماني رسيد. آذربايجان با 86 امتياز، ايران با 85 امتياز و تركيه با 76 امتياز تيم هاي اول تا سوم اين رقابت ها بودند.
 
نتايج كشتي گيران كشورمان در اين مسابقات به شرح زير است:
 
در وزن 42 كيلوگرم علي حافظي پور با شكست تمامي حريفان به ديدار فينال راه يافت  اما در اين ديدار با نتيجه 8 بر 2 مغلوب راميز حسن اف از آذربايجان شد و به مدال نقره رسيد در همين وزن علي عظيمي در ديدار رده بندي رويال كاظم زاده از آذربايجان را با نتيجه 9 بر 6 شكست داد و صاحب مدال برنز شد.
 
در وزن 46 كيلوگرم مهدي عشقي با گذر از تمامي رقبا راهي ديدار پاياني شد. وي در ديدار فينال نيز با نتيجه 10 بر صفر ايلكار مجيداف از آذربايجان را شكست داد و به مدال طلا دست يافت،  اميرحسين خدابخشي ديگر نماينده كشورمان در اين وزن نيز در ديدار رده بندي با نتيجه 10 بر 2 دوقان كارا از تركيه را شكست داد و مدال برنز را از آن خود كرد.
 
در وزن 50 كيلوگرم امير پرسته در ديدار فينال مقابل اصغر محمدعلي اف از آذربايجان با نتيجه 4 بر صفر به برتري رسيد و به مدال طلا دست يافت.
 
در وزن 54 كيلوگرم مجيد داستان با برتري مقابل تمام حريفان خود راهي ديدار فينال شد اما در اين ديدار مقابل محمدحاجي كاسيموف از آذربايجان با نتيجه 5 بر صفر شكست خورد و به مدال نقره بسينده كرد در همين وزن رضا عليجان زاده در ديدار رده بندي با نتيجه 3 بر يك توران بايراموف از آذربايجان را مغلوب كرد تا به مدال برنز برسد.
 
در وزن 58 كيلوگرم حامد رحيمي در ديدار فينال مقابل موآمر كليچ از تركيه با نتيجه 3 بر 2 شكست خورد و به مدال نقره رسيد.
 
در وزن 63 كيلوگرم امیرحسین کاووسی با برتري مقابل حريفان خود به ديدار فينال راه يافت اما در اين ديدار با نتيجه 4 بر 3 مغلوب حسين حسين زادا از آذربايجان شد و صاحب مدال نقره شد.
 
در وزن 69 كيلوگرم سجاد غلامي در ديدار فينال با نتيجه 3 بر 3 مغلوب دوقوكان كالاچي از تركيه شد و به مدال نقره رسيد.
 
در وزن 76 كيلوگرم مصطفي نجفي در ديدار پاياني مرت جيكماز از تركيه را با نتيجه 6 بر 2 از پيش رو برداشت تا به مدال طلا برسد.
 
در وزن 100 کیلوگرم نيز عرفان جعفري در ديدار فينال مقابل فيض اله آكتورك از تركيه با نتيجه 5 بر يك به پيروزي رسيد و صاحب گردن آويز طلا، در همين وزن عرفان ايوبي ديگر نماينده كشورمان در ديدار رده بندي با نتيجه 5 بر صفر الگوجا بالانجيوادزه از گرجستان را مغلوب كرد و به مدال برنز رسيد.
 
محمدرضا شاه محمدي در وزن 69 كيلوگرم و عرفان غلامي در وزن 85 كيلوگرم از دور رقابت ها كنار رفتند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار