تمام عوامل انتخابات شهرستان بافق برای برگزاری انتخاباتی سالم و با نشاط آماده هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بافق در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم با موضوع جرائم انتخاباتی شهرستان گفت: کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی آماده برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با نشاط در مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.

سید مهدی طلایی مقدم یاد آور شد: تنها مرجع رسمی و قانونی اعلام نتایج رای گیری، ستاد انتخابات می باشد و بقیه اخبار در سایت ها یا فضای مجازی قبل از اعلام رسمی ستاد انتخابات مستند نیست.

محمد سجاد اعتباری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نیز در این جلسه عنوان کرد: اطلاع رسانی در خصوص میزان آرای هرکدام از نامزدها در طول زمان رای گیری و قبل از شمارش آراء توسط افراد در فضای مجازی و غیره مصداق بارز تشویش اذهان عمومی بوده و با متخلفین برخورد می شود.

رسول دمیری رئیس دادگستری شهرستان بافق نیز بر لزوم بررسی شناسنامه افراد در زمان اخذ رای تاکید کرد و گفت: اگر افراد با قصد مخدوش نمودن آراء با شناسنامه غیر، جعلی یا فوتی به شعب اخذ رای مراجعه نمایند، سریعا تحویل عوامل نظامی و انتظامی و سپس مراجع قضایی خواهند شد که در این زمینه دستورات لازم به نیروهای نظامی داده شده تا با هماهنگی نماینده فرماندار اقدام لازم را در این زمینه انجام دهند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: آمادگی ، عوامل ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.