160 نقطه پرتصادف در استان اصفهان پس از شناسایی با بهره گیری از امکانات موجود ساماندهی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان مدیر راهداری اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: استان اصفهان به لحاظ همجواری با 9 استان و دارا بودن 11 هزار و500 کیلومتر راه به عنوان 4راه ترانزیتی کشور محسوب می گردد که با اقدامات انجام شده سعی در افزایش ایمنی و بهسازی جاده ها و رفع نقاط پر تصادف داشته است.

فرزاد دادخواه گفت:در دوسال اخیر 1 میلیون تن آسفالت در سطح جاده های استان استفاده شده که این اقدام با توجه به تردد بالای خودرو ها در سطح جاده ها به منظور ارتقای ایمنی و بهسازی راهها انجام گردیده است .

وی تصریح کرد:در سالهای گذشته 160 نقطه پرتصادف در استان شناسایی شده بود که با بهره گیری از امکانات موجود به صورت امانی وپیمانی بسیاری از این نقاط رفع و ساماندهی شد و درحال حاضر 109 نقطه پرتصادف شناسایی گردیده که عزم بر این است درحدتوان وامکانات این نقاط را نیزی رفع کنیم.

دادخواه با ارزیابی جاده های استان و با اعلام اینکه در نوروز 95 آمار تصادفات در جاده ها استان 30 درصد کاهش داشت،گفت:جاده های استان از وضعیت مطلوبی برخوردار هستند و این وضعیت مساعد جاده ها باعث بالا رفتن سرعت خودروها در محورها ودر پی آن ایجاد تصادف شده است که لازم است فرهنگ رانندگی در کشور ارتقا یابد.




انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.