12 اردیبهشت ماه زنگ سپاس در مدارس استان به صدا در می اید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛مدیر کل اموزش و پرورش استان گفت: در هفته معلم از 22 معلم نمونه استان و 270 معلم نمونه منطقه ای و یک معلم نمونه کشوری تجلیل می شود.

قاسمی افزود: در این هفته همچنین در مناطق 14 گانه از معلمان برگزیده هر شهرستان تجلیل خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش ، برگزاری همایش پیاده روی فرهنگیان،  افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل ، تجلیل ازفرهنگیان با  نیم قرن سابقه کار در اموزش و پرورش  ، 350 پیشکسوت فرهنگی و200 نفر از فرزند ان شهدا ی فرهنگی را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

به گفته قاسمی دوشهید شاخص فرهنگی  کشور امسال از قزوین انتخاب شدند ، شهید قدرت اله چگینی و شهیده رضایی  که به همین مناسبت از بسیجیان فرهنگی در استان تجلیل می شود .

مدیر کل اموزش و پرورش استان  رونمایی از برنامه های سال  تحصیلی 96-95 ، افتتاح درمانگاه فرهنگیان و  کلنگ زنی مدرسه انرژی اتمی در قزوین را از دیگر بر نامه ها ی هفته ی معلم بیان کرد.

قاسمی در این نشست همچنین ازقرار گرفتن اردوگاه یانس اباد درردیف طرحهای ملی خبر داد و گفت : نوبخت معاون رییس جمهور 11 میلیارد تومان بودجه برای توسعه این  اردوگاه اختصاص داده است .

وی مساحت این اردوگاه را 140 هکتار ذکر کرد .

به گفته مدیر کل اموزش و پرورش رتبه کشوری استان قزوین در کنکور سراسری امسال به 11 رسید که در سالهای قبل این رتبه 15 بوده است .

وی افزود :  هشت هزار و 400 کلاس در مدارس  دولتی استان داریم که  33 درصد کلاسها هوشمندند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار