مرکز درمان سرطان در آبادان راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در بیمارستان طالقانی برای سالجاری تصمیم داریم تا کلنگ احداث مرکز تیپ یک و دو تشخیص و درمان بیماران سرطانی را به زمین بزنیم.

عبدالله خوان زاده افزود: از پانزدهم اردیبهشت ماه ۹۳ طرح تحول نظام سلامت در اقدامی بی سابقه در طول تاریخ سلامت نظام جمهوری اسلامی کلید خورد و به تبع آن بیماربه آن حقوقی که سالهای سال وعده داده شده بود رسید.

وی گفت: توانستیم در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان که بالغ بر ۱۰۰ تخت و ۷۵۰ هزار جمعیت را تحت پوشش داریم خدمات مرتبط با حوزه سلامت را ارائه و در بحث نیروی تخصصی در سالهای ۹۳ و ۹۴ بالغ بر ۷۰ متخصص را وارد منطقه کنیم که بسیاری از آنان مشغول خدمتند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: یک دندانپزشک ترمیمی و متخصص و در کلیه بخشها از جمله جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، داخلی و سایر رشته ها سال گذشته چهار فوق تخصص را وارد منطقه کردیم .

خوان زاده گفت: امسال با توجه به اینکه در اکثر رشته های فوق تخصصی از جمله اطفال، بالغین به طور حتم درخواست نیرو خواهیم داشت اما فوق تخصص غدد و بیماریهای متابولیسم جزو برنامه ها خواهد بود، فوق تخصص بیماریهای نوزادان نیز که از سال گذشته آبان ماه مشغول به کار شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.