نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: باید در انتخاب مسئولین و نمایندگان، افراد اصلح، مدیر و مدبر، شجاع و با تقوا را انتخاب کنیم تا به سر منزل مقصود برسیم.

انتخاب افراد اصلح راه رسیدن به سرمنزل مقصود استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی در همایش گرامیداشت روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان کبودراهنگ بیان داشت: هر بلایی که قبل و بعد از اسلام بر مسلمانان وارد شد به خاطر عدم وجود افراد اصلح در مسئولیت ها بود و امروز نیز ما باید در انتخاب مسئولین و نمایندگان افراد اصلح، مدیر و مدبر، شجاع و با تقوا انتخاب کنیم تا به سر منزل مقصود برسیم .

وی در ادامه با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا که سرآمد تمام کشورها است، افزود : قدرت سیاسی که امروز رهبر معظم انقلاب در دنیا دارند در هیچ گوشه ای از کره زمین شاهد نیستیم که باید با اطاعت و پشتیبانی از ایشان نگذاریم خدشه ای بر این انقلاب وارد شود .

فرمانده انتظامی استان همدان نیز در ادامه گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی 11 ماموریت ارتقاء امنیت اجتماعی برای فرماندهی انتظامی استان در نظر گرفته شده است .

مهدیان نسب افزود : در تمام جرائم در استان شاهد کاهش 18 درصدی بودیم که در سال گذشته 6 هزار و 700 قاچاقچی در استان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی 8 پایگاه عفاف و حجاب در سطح استان خاطرنشان کرد : با راه اندازی طرح پلیس افتخاری یک هزار و 540 نفر به عضویت این نیرو درآمده اند .

فرماندار کبودراهنگ نیز در این همایش اولویت کاری شهرستان را ایجاد اشتغال و مدیریت بحران آب دانست و گفت: تا پایان سال گذشته 225 حلقه چاه غیر مجاز در شهرستان کبودراهنگ انسداد شد .

قنبری در ادامه افزود: با توجه به بحران آب در این شهرستان همچنین در سال گذشته به 24 روستا یک هزار و 303 مورد با تانکر آبرسانی شد .

وی همچنین با اشاره به بهسازی روستاها در راستای تحقق عدالت اجتماعی خاطرنشان کرد : تاکنون آسفالت معابر 24 روستا از طریق تحویل قیر یارانه ای انجام و تا پایان امسال آسفالت معابر روستایی به 36 روستا خواهد رسید .

در پایان این مراسم از شوراهای نمونه شهر و روستاها با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.