مهم‌ترين برنامه كه معلمان اين استان نيز در آن حضور دارند ديدار با مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛مديركل آموزش و پرورش سمنان گفت: به مناسبت گراميداشت هفته معلم بيش از 100 عنوان برنامه در اين استان برگزار مي‌شود.
محمدرضا جهان در نخستين جلسه شوراي آموزش و پرورش استان سمنان در سالن غدير استانداري، ديدار با استاندار و نماينده ولي‌فقيه در استان، خانواده شهيد و پيشكسوت فرهنگي، سخنراني مديران و روساي ادارات آموزش و پرورش در خطبه هاي نمازجمعه، نواختن زنگ سپاس، عطر افشاني و گلباران مزار شهيدان، برگزاري همايش تجليل از مقام معلم، برگزاري گفتمان معلمان نمونه استان با استاندار و تقدير از معلمان نمونه استاني و شهرستاني را از جمله برنامه‌هاي هفته معلم اعلام كرد.
جهان افزود: مهم‌ترين برنامه كه معلمان اين استان نيز در آن حضور دارند ديدار ببا مقام معظم رهبری است.
وي از تجليل 27 معلم نمونه استاني در اين هفته خبر داد و گفت: همچنين در اين ايام از 57 معلم نمونه شهرستاني نيز با اهداء هداياي ارزنده‌اي تجليل خواهد شد. مديركل آموزش و پرورش استان سمنان از مشاركت تعدادي از دستگاه‌هاي اجرايي استان در اقدامات و برنامه‌هاي هفته معلم خبر داد و اظهار كرد: موفقيت‌هاي گسترده آموزشي سمنان در نظام تعليم و تربيت مرهون تلاش‌هاي معلمان و فرهنگيان است.
جهان با برشمردن موفقيت‌هاي اداره كل آموزش و پرورش استان سمنان در عرصه‌هاي مختلف، گفت: اين اداره كل در بحث اسكان نوروزي، اعتكاف ايام رجبيه، تجليل از شهداي مدافع حرم و استقبال از رئيس‌جمهور و كاروان دولت تدبير و اميد حضور جدي و پر رنگي داشته و نقش خود را به خوبي ايفاء كرده است.
12 تا 18 ماه ارديبهشت هر سال، هفته معلم نامگذاري شده است.
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار