مربی گسترش فولاد تبریز گفت: سپاهان این فصل با توجه به موقعیت‌هایی که داشته ، نتوانسته نتایج لازم را کسب کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بهمن خداکرم مربی گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سپاهان با بیان این که فردا با تیم ریشه‌دار و قهرمان دوره قبل بازی داریم اظهار داشت : سپاهان این فصل با توجه به موقعیت‌هایی که داشته ، نتوانسته نتایج لازم را کسب کند

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: سپاهان در نیم فصل نخست نیز خوب بازی کرد اما شرایط به نفع تیم ما رخ داد؛ البته ما پس از عید بازی‌های خوب و البته تیم‌های بزرگی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم در بازی فردا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا گسترش می‌تواند در آینده در جمع تیم‌های بالای جدول قرار گیرد، تصریح کرد: مالک باشگاه ابتدا همه موقعیت‌ها را فراهم کرد و پس از آن به تیمداری پرداخت و در واقع این تیم از لیگ استانی آغاز کرد و به لیگ برتر رسید.

خداکرم تصریح کرد: این تیم با گام‌های حساب شده در لیگ توانست خود را حفظ کند و امسال نیز شاهد بازی‌های خوبی بوده‌ایم. چون این مراحل طی شده ماندگاری این تیم می‌تواند شبیه سپاهان شود و نام خوبی را رقم بزند.

وی درباره جنگنده بودن تیم گسترش فولاد گفت: کمالوند مربی جنگنده‌ای است و این رفتار از مربی گرفته شده و به بازیکنان منتقل می‌شود. اگر تیم جنگنده باشد در هر شرایط می‌تواند خود را به خوبی حفظ کند.



انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار