معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت:افزایش سهمیه های پارالمپیک نشان از نظم دقیق فدراسیون جانبازان و معلولین دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نصر الله سجادی در بیستمین مجمع عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: با برنامه ریزی که فدراسیون جانبازان و معلولین انجام داده است خوشبختانه تا این زمان موفق به کسب 88 سهمیه در 12 رشته ورزشی شده ایم که این امید وجود دارد تعداد سهمیه و رشته های ورزشی افزایش یابد.
 
وی افزود: نکته مهم این است که بانوان ورزشکار در پارالمپیک لندن تنها 9 سهمیه داشتند که در ریو این تعداد به 21 نفر افزایش یافته و در بحث المپیک نیز به 9 سهمیه ارتقا یافته است که نشان از برنامه دقیق هر دو کمیته ها دارد.
 
سجادی ادامه داد:امیدوارم با توجه به تدارکات انجام شده در ریو نتایج خوبی کسب کنیم و در هردو میدان مطابق برنامه ریزی های انجام شده شاهد درخشیدن ورزشکاران کشورمان باشیم.
 
وی در خصوص تامین بودجه مالی و حقوق ورزشکاران گفت: اعتبارات مالی خوبی به هردو گروه المپیک و پارالمپیک داده شده است که بین فدراسیون های دارای سهمیه ریو تقسیم شده است. و حقوق ورزشکاران دارای سهمیه از زمانی که فدراسیون ها اعلام دریافت سهمیه را کردند در حال پرداخت است.
 
سجادی درباره جوایز مدال آوران ریو عنوان داشت: مطابق با قوانین و برنامه ریزی های انجام شده از تمامی مدال آوران تجلیل و قدردانی انجام می شود.  
 
وی در خصوص وضعیت حمید سوریان گفت: سوریان از قهرمانان ارزنده کشور است و دارای رکورد مدال آوری در جهان است و اتفاقات اخیر از ارزش های این ورزشکار کم نمی کند و امیدوارم با تصمیمات فدراسیون کشتی و مربیان شاهد حضور وی در ریو باشیم.
 
معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطر نشان کرد:فدراسیون جانبازان و معلولین در 30 رشته ورزشی در دو گروه مردان و بانوان فعال است و در سالهای اخیر توانسته تعامل خوبی با سایر فدراسیون ها داشته باشد که این امر باعث پیشرفت هر چه بیشتر آن شده است.

برنامه ریزی و تقویم ورزشی فدراسیون جانبازان و معلولین از یک تفکر درست منشا می گیرد و ما در وزارت ورزش تلاش می کنیم نهایت حمایت را داشته باشیم و در آخر از تمام مسئولین تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم شاهد موفقیت تمام ورزشکاران در ریو باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار