حجت الاسلام و المسلمین پور رضا مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب دانشگاه قم گفت: ارتباط بین دانشگاه‌ها و دولت‌ باید شفاف‌تر و صریح‌تر باشد، دانشگاه به کمک دولت‌ها بیاید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ امام خمینی(ره) در زمان جنگ فرمودند، جنگ تمام می‌شود باید برنامه‌ای برای دانشگاه‌ها ارائه شود، زیرا دانشگاه‌ها محلی برای پرورش انسان‌های آگاه، بصیر و دارای سلامت است

مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه قم بیان کرد: دانشگاه‌های کشور باید به فکر بشریت باشند، هویت اسلامی امیدی در دل بشر است زیرا این هویت انسان‌ها را به باورهای اصیل دعوت می‌کند.

وی افزود: علاوه بر اقتصاد، فرهنگ و سیاست نیز نباید درون‌زا باشد، در دنیای کنونی معنویت و انسانیت و هویت انسانی امیدی در دل انسان‌ها ترسیم می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین پور رضا عنوان کرد: این سخنان ریل‌گذاری شده و ریل آن سند بالادستی است، در این جنگ نرم باید بتوانیم از این امور در کنار یکدیگر برای ساخت آینده روشن بهره ببریم.

مسئول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه قم با بیان اینکه ارتباط بین دانشگاه‌ها و دولت‌ باید شفاف‌تر و صریح‌تر باشد، گفت: باید دانشگاه قم به کمک دولت‌ها بیاید، استادان دانشگاه بسترساز حرکت دولت‌ها باشند و نباید بگذاریم جهش علمی کشور متوقف شود.

در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان همواره به دنبال نفوذ به کشور بودند و از آغاز انقلاب سعی کردند شیطنت‌های خود را ادامه دهند، بنا بر این در زمینه مصون‌سازی فرهنگ خانواده‌ها، جوانان و دانشگاهیان باید تلاش شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار