سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: قبول دارم شرایط سایپا مطلوب نیست و تیم دچار حواشی شده است

شرایط سایپا مطلوب نیست/نکونام با خواست خودش از تیم جدا شد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید واقعیتی را بپذیریمT اکنون سایپا در شرایط مطلوبی به سر نمی‌برد و این موضوع بسیار دردآور است.

وی در ادامه افزود: زمانی که آندرانیک تیموریان و برخی بازیکنان ما مصدوم یا محروم هستند تیم دچار تزلزل می‌شود و نمی‌توان با پازل کامل به مصاف سایر تیم‌ها رفت حامد فلاح‌زاده، علی شجاعی و علی قلی‌زاده مصدوم هستند و در بازی‌های اخیر ما بدون این بازیکنان به مصاف حریفان رفتیم.

جلالی ادامه داد: اما بازیکنان جوان ما در برابر ملوان و سیاه‌جامگان به میدان رفتند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و به طور قطع در برابر استقلال نیز با قدرت به میدان می‌روند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به مصدومیت بازیکن آندرانیک تیموریان عنوان کرد: آندرانیک تیموریان زمانی به تیم ما اضافه شد که فاقد آسیب‌دیدگی بود و هیچ‌گونه مصدومیتی نداشت، در بازی با فولاد دچار مصدومیت شد و قطعا با از دست دادن وی تیم دچار مشکل شده و ساختار تیمی ضعیف شده است و این برای من که سرمربی تیم هستم نارحت‌کننده است.

وی درباره جدایی جواد نکونام از تیم سایپا گفت: نکونام از بازیکنان خوب کشورمان بوده و شما می‌دانید وی با خواسته خود از تیم جدا شده است و شما بدانید قول‌و قرارهایی با وی گذاشته شده است و حضور نیافتن وی باعث محدودیت‌های تیم شده است.

جلالی بیان کرد: من محدودیت‌های سایپا را قبول دارم تیم وقتی بردی به دست می‌آورد همه دراین برد شریک هستند اما وقتی دچار تزلزل شده و باختی کسب می‌کند فقط سرمربی مقصر است من قبول دارم که تیم محدودیت دارد و در گذشته ما محدودیت کمتری داشت.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوب و قابل قبولی برابر حریف خود برگزار کنیم و نتیجه به سود سایپا رقم بخورد.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Spain
ناشناس
۱۷:۴۱ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
جناب جلالی قدری صبر کنیدتاپرایدهای 7 میلیونی به قیمت 21میلیون به مردم قالب شودوضعتان خوب میشود، ضمناًاین را هم بدان دردآورتر از وضعیت تیم سایپا،حال محرومانی است که نان شب ندارند ومجبورند تاوان فوتبال دولتی را دراین کشور بپردازند
آخرین اخبار