معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر از چگونگی روند پروژه‌های عمرانی این شهرستان خبرداد.

ساخت بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر همچنان بدون تکلیف است
مصطفی آقاعلیخانی معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: فرماندار اسلامشهر در نظر دارد در راستای پیشرفت و ارتقای موقعیت این شهرستان پروژه‌های عمرانی را اجرا کند.

وی افزود: در سفر ریاست جمهوری به جنوب غرب استان تهران برخی از پروژه‌ها تصویب و اعتباراتی برای آن تخصیص یافت که از جمله آن می‌توان به خط قطار سریع‌السیر، تکمیل  کمربند جنوبی اسلامشهر – رباط کریم، بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر وتکمیل تصفیه‌خانه و فاضلاب اشاره کرد.

علیخانی تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های در دست اجرا تکمیل ورزشگاه 5000 نفری با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان، پروژه مخابراتی برای تسهیل دسترسی به اینترنت و نسل‌های 3 و 4 شبکه همراه با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان، اجرا و تکمیل طرح ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان، تکمیل سوله‌های روستایی – ورزشی که شامل 3 سوله نیمه‌کاره می‌شود و در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل ورزش و جوانان استان تهران داشتیم که کارهای اجرایی و تجهیز کارگاه آغاز شده است.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان اسلامشهر یادآور شد: در بحث روکش و آسفالت راهای روستایی، فرمانداری 2 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است و همچنین تکمیل کتابخانه‌های روستایی، یک میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی معابر و روستایی که در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تهران داشته‌ایم.

آقاعلیخانی در پایان گفت: اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان برای بحث آب روستایی و طرح مجتمع‌های آب رسانی اختصاص یافته و تفاهم‌نامه‌ای با شرکت آب و فاضلاب استان تهران انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار