انبار بزرگ لوازم بهداشتی خیابان ملاصدرا در آتش سوخت+تصاویر

آتش سوزی در انبار لوازم بهداشتی ساختمانی خسارت مالی فراوانی را بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار  حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 43 و 84 به همراه گروه امداد و نجات 18 را ساعت 17:13 روز گذشته به خیابان ملاصدرا، ابتدای خیابان شیراز جنوبی اعزام کرد.

انبار بزرگ لوازم بهداشتی خیابان ملاصدرا در آتش سوخت+تصاویر

احمد صفری معاون منطقه 2 عملیات آتش نشانی تهران گفت: این حادثه در انباری به وسعت 100 متر مربع مملو از لوازم ساختمانی و قوطی های رنگ که بر روی پشت بام سه باب فروشگاه لوازم بهداشتی ساختمانی قرار داشت، اتفاق افتاد.

انبار بزرگ اوازم بهداشتی خیابان ملاصدرا در آتش سوخت+تصاویر

وی با بیان این که این انباری با ایرانیت و پروفیل های فلزی ساخته شده بود، اضافه کرد: هنگام رسیدن آتش نشانان دود و شعله های آتش بسیارزیادی از پشت بام به آسمان برمی خاست.

صفری تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ با قطع جریان برق و گاز، محل حادثه را ایمن سازی کرده و با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبدهی، آتش سوزی را که در حال سرایت به اطراف و فروشگاه ها بود، مهار و کاملا خاموش کردند. 

انبار بزرگ اوازم بهداشتی خیابان ملاصدرا در آتش سوخت+تصاویر

معاون منطقه 2 عملیات این سازمان در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید و تنها خسارت مالی بر جای ماند.

وی خاطرنشان کرد: علت بروز این آتش سوزی و نیز برآورد میزان خسارات وارده توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار