در سال گذشته پس از 982 بازرسی های فنی و ادواری و بیش از یکهزار نمونه‌برداری از محصولات واحدهای تولیدی و خدماتی استان ، 82 پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر و همچنین پروانه کاربرد علامت استاندارد 187 واحد تولیدی دیگر نیز تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر کل اداره استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به تحقق 150 درصدی صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد گفت:هدف ازاین اقدام ایجاد اشتغال پایدار و جذب مسئولان ،کنترل کیفیت در واحدهای تولیدی سطح استان و ترغیب واحدهای تحت پوشش مشمول به تولید کالا با معیارهای استاندارد بوده است.

نیازی افزود: در حال حاضر حدود 400 واحد تولیدی تحت پوشش این اداره کل است که ، تعداد 55 فقره صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال 1394 به اداره کل استاندارد استان کرمانشاه ابلاغ گردید و تعداد 27 پروانه جدید مازاد صادر شد که جمعا 82 پروانه کاربرد علامت استاندارد در این اداره کل ثبت گردید.

نیازی افزود: فرایند صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد پس از انجام بازرسی ها و نمونه برداری از محصول تولیدی، در صورتی که نظام کنترل کیفیت در واحد تولیدی جاری باشد و نتایج آزمون محصول نمونه برداری قبول باشد به واحد تولیدی اجازه داده می شود از علامت استاندارد بر روی کالای خود استفاده نماید.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.