رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: با تلاش و پیگیری مسئولان و خیرین این شهرستان دستگاه سونوگرافی لنده خریداری و تا پایان اردیبهشت ماه جاری راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛امرالله خانی با اشاره لزوم توجه به بهداشت عمومی جامعه اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در کشور رونق چشمگیری به خود گرفته است.

وی افزود: هر روز در سطح کشور شاهد تحولات متعددی در حوزه بهداشت و درمان بوده و رشد تکنولوژی نیز در این عرصه محسوس است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد: آغاز طرح تحول نظام سلامت در کشور باعث رشد چشمگیر خدمات‌رسانی به اقشار مختلف مردم و بسترسازی برای رشد تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمان در مناطق کمتر توسعه یافته کشور شده است.

خانی در ادامه به بحث راه‌اندازی بیمارستان در این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون سخنی از راه‌اندازی بیمارستان در لنده نبوده بلکه پیشنهاد تأسیس و راه‌اندازی کلینیک تخصصی توسط مسئولان استان به وزارت بهداشت و درمان ارسال گردید ولی هنوز جواب خاصی در این خصوص داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: در گذشته مرکزی تحت عنوان بستر درمانی در شهرستان راه‌اندازی شده ولی بعد از گذشت مدتی این طرح در سراسر کشور حذف شده است و هم اکنون تحت عنوان مرکز بهداشتی و درمانی در شهرستان لنده به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده در ادامه گفت: البته با استقلال شبکه بهداشت و درمان لنده سعی داریم بحث بستر درمانی از یک روز الی سه روز در مرکز درمانی را نیز داشته باشیم تا گرهی از مشکلات مردم هرچند اندک را بگشاییم.

انتهای پیام /ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.