نقش یک مجری تلویزیونی در تیره تر شدن روابط مصر و ایتالیا

توهین یکی از مجریان زن مصری به دانشجوی ایتالیائی که به طرز مشکوکی در مصر کشته شده، موجب تیرگی بیشتر روابط قاهره-رم شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه " لیبرو کوتیدیانو" چاپ ایتالیا روز سه شنبه نوشت: یک مجری زن مصری به نام رانیا یاسین به جولیو رجینی که برای تحصیلات دانشگاهی به مصر رفته و در این کشور به طرز مشکوکی کشته شده بود، فحاشی و توهین کرد.

این روزنامه ایتالیایی فحاشی رانیا به جولیو را شوکی برای ایتالیایی ها توصیف کرد و در گزارشی با عنوان "مجری زن مصری به رجینی فحاشی کرد" نوشت: رانیا خطاب به رجینی گفته است "به درک واصل شد".

سایت خبری هافینگتن پست نیز در این باره نوشت: یک مجری زن مصری مرگ رجینی را توطئه دانسته است و برای توجیه قتل مشکوک وی می گوید که جولیو تنها فردی در جهان نبود که کشته شود، به درک واصل شد.

روزنامه ایل جورناله هم اعلام کرد: اظهارات رانیا توهین به ایتالیا است. این روزنامه با تحقیر مصر نوشت: کار به جایی رسیده که مصر هم به ایتالیا توهین می کند.

روزنامه ایتالیائی کوریره دِلا سِرا هم در این باره نوشت: اظهارات رانیا نشان می دهد که وی از تبعات مرگ رجینی بسیار عصبانی است.

سایت خبری ایتالیائی لئوناردو هم در این خصوص نوشت: رانیا کنترل خود را از دست داد و آنچه را که شایسته رجینی نبود ، به وی گفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار