نشست سرمايه گذاری استان با حضور استاندار يزد در سالن زنده ياد حميديا استانداری يزد برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ استانداريزد اظهار داشت: در اين جلسات و گزارشات بايد بدانيم در تحقق اهداف چقدر پيشرفت كرده ايم ويا به چه اندازه  عقب افتاده ايم ؛ همچنين بايد دلايل آن به صورت كامل بررسی و ارزيابی شود.
 
"سيد محمد ميرمحمدی" عنوان كرد: بايد از گزارشات كلی پرهيزشود تا همه مديران بتوانند توجه بيشتری به روند كار داشته باشند و اين گزارشات در تصميم گيريهای آنها دخيل باشد .

وی ادامه داد: همچنين اين جلسات بايد بستری برای رشد و پيشرفت در زمينه های مختلف باشدو با هدف و برنامه ارائه شود ، برنامه های سالانه مشخص شود و نقاط قوت وضعف هم عنوان گردد.

ميرمحمدی تصريح كرد: به عنوان مثال بايد بدانيم دولت در زمينه مسكن مهر چه سياستهايی دارد و افزايش قيمت زمين چه تاثيری بر توانايی افراد در ساخت مسكن دارد .

استاندار يزد افزود: گاهی گران فروشی زمين به اين معنی است كه ساير موارد معطل می ماند و به عنوان مثال اگر ميزان ساخت و ساز كاهش يابد، بايد در نظر گرفته شود كه به همان ميزان اشتغال پايين می آيد و مصالحی كه بايد به فروش برسد ، به فروش نمی رسد و اين به ضرر دولت ومردم است.

ميرمحمدی تصريح كرد : توسعه نا متوازن ، بی انضباطی در مسكن و ساخت وسازهای های غير مجاز از مشكلات حوزه مسكن استان است كه بايد با برنامه ريزی صحيح برطرف شود.

وی اظهار داشت  : مسئولان ومديران استان  بايد به مسائل كلان توجه كنندو به دنبال ايده و راهكار موثرباشند و در اين زمينه مشاوران دلسوز ومتخصص را دعوت كنند و از تجربه آنها استفاده كنند.

گفتنی است در اين جلسه گزارشی از روند سرمايه گذاری صورت گرفته در حوزه راه ، مسكن و عمران شهری در طول برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی برای جذب سرمايه گذاری در استان ارائه شد.

انتهاى پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار