سرمربی یزدی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مصاحبه با ورزش در يزد درخصوص آخرین برنامه های تیم ملی توضيحاتى ارائه نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  محمدحسین میرشمسی در ابتدا درباره روند کاری تیم ملی گفت: تیم ملی چند سال با مربی بزرگ و بسیار خوبی کار کرد که پیرو آن توانست موفقیت های زیادی کسب کند.

ميرشمسى بيان نمود: پس از انتخاب بنده به عنوان سرمربی تیم ملی چالش بزرگی پیش روی من بود چرا که  بازیکنان بزرگ تیم ملی چندین سال با سبک دیگری بازی کرده اند و در محدوده سنی هستند که تغییر روش سخت صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: در هر حال از پنج ماه گذشته سعی کردیم بازیکنان را کم کم به شیوه جدید وفق بدهیم تا پیش از آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی به سبک و روش بازی مورد نظرمان برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: بطورکلی چیزی که من از خودم و بازیکنان انتظار دارم این است که گام بزرگی نسبت به گذشته برداریم. سیاست کلی ما نگاه به آینده است و برای ساختن آن همه تلاش خود را انجام خواهیم داد. 

ميرشمسى با اشاره به تقویم فشرده لیگ در سال جاری گفت: لیگ فوتبال ساحلی در سطح بالایی پیگیری می شود که باعث شده به لحاظ برنامه ریزی دچار محدودیت هایی شویم. 
 
میرشمسی درخصوص بازی تدارکاتی تیم ملی افزود: خرداد ماه سفری به ایتالیا خواهیم داشت و دو دیدار تدارکاتی مقابل این تیم برگزار می کنیم. به هرحال ایتالیا تیم چهارم جهان است و از سطح بالایی برخوردار است که کمک فراوانی به برنامه های آماده سازی ما خواهد کرد.
 
وى در پايان گفت:همچنین در این دیدارها با شیوه جدید خود به میدان خواهیم رفت تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کنیم.

انتهاى پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار