مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی مقاومت در دانشگاه علوم دریایی خرمشهر تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: ارسال اثر از سوی دانشجویان سراسر كشور همچنان ادامه دارد.

مهدی کوراوند با بیان اینكه تاكنون ۱۵ اثر از سوی دانشجویان دانشگاه‌های مختلف كشور به این جشنواره ارسال شده است، افزود: جشنواره ملی هنر و ، ادبیات مقاومت در این دانشگاه با همكاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ویژه دانشجویان سراسر كشور برگزار می‌شود.

وی  با اشاره به اینكه رشته‌های ادبیات مقاومت، هنر مقاومت و طراحی است، گفت: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را در رشته‌های شعر، داستان، عکس، نقاشی، فیلم کوتاه و موسیقی تهیه و ارسال كنند.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر افزود: این جشنواره با محورهای شهدای گمنام، شهدای دانشجو، شهدای مدافع حرم، شهدای غواص، دفاع مقدس و مقاومت، آزادسازی خرمشهر تدوین شده است.

کوراوند گفت: مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی هنر و ادبیات مقاومت تا ۱۵ مردادماه تعیین شده كه سپس آثار رسیده بررسی و برگزیدگان معرفی می‌شوند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و تشویق نویسندگان، شاعران و هنرمندان در پرداختن به موضوعات مرتبط با ادب و هنر مقاومت را از جمله اهداف جشنواره دانست.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، تمدید ، مهلت ، آثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.