در این گزارش همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه می توانید هنگام اتصال آیفون به کامپیوتر از سرقت رفتن اطلاعاتتان جلوگیری کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  پیغام Trust This Computer زمانی بر روی تلفن همراه شما ظاهر می شود که گوشی آيفون را توسط کابل لایتنینگ به کامپیوتر و یا لپ‌تاپ وصل کرده باشید. در واقع با کلیک بر روی گزینه " Trust " ؛ به کامپیوتر اجازه داده‌اید که به اطلاعات گوشی دسترسی داشته باشد. اما با زدن گزینه " Don't Trust " کامپیوتر اجازه دسترسی به فایل‌ها و عکس‌ها را نخواهد داشت. 

با این

این قابلیت برای زمانی طراحی شده است که در صورت نیاز به شارژ کردن گوشی و عدم دسترسی به کامپیوتر شخصی با خیال راحت آن را به کامپیوتر اشخاص غریبه بزنید و نگران به سرقت رفتن اطلاعاتتان نباشید . 

با زدن بر روی Trust چه کارهایی توسط کامپیوتر می توانید انجام دهید : 

می توانید اطلاعات گوشی مانند : عکس ؛ موزیک و ویدیو را با آیتونز سینک کنید. 

توانایی گرفتن بک آپ و نسخه پشتیبان را پیدا می کنید . 

می توانید عکس‌های گرفته شده توسط گوشی را بر روی کامپیوتر منتقل کنید . 

با این

چگونه میتوانید یک کامپیوتر را Untrust کنید : 

فرض کنید یک کامپیوتر را اشتباها Trust کرده‌اید و حال میخواهید آن را غیرفعال کنید. برای این منظور به مسیر Setting << General << Reset << Reset location & Privacy بروید و بعد از زدن پسورد؛ گوشی ریستارت خواهد شد . حال گوشی را به کامپیوتر مورد نظر متصل کنید و این بار گزینه Untrust را لمس کنید . 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار