یزد؛

لیگ دسته اول فوتسال بانوان

سرمربی تیم فوتسال بانوان هلال احمر یزد ؛به دنبال صعود به لیگ برتر فوتسال هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرمربی تیم فوتسال بانوان هلال احمر یزد گفت: در مرحله یک هشتم نهایی لیگ دسته اول فوتسال بانوان با قدرت حضور یافته و به دنبال کسب جواز حضور در لیگ برتر هستیم.  

فاطمه نادریان افزود: مرحله یک هشتم نهایی لیگ دسته اول فوتسال بانوان از روز جمعه سوم اردیبهشت ماه آغاز شده و تیم هلال احمر یزد نیز در  اولین دیدار خود در دیداری بیرون از خانه به مصاف تیم شهروند ساری رفت که موفق شدیم با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی گفت: به غیر از چهار بازیکن ، مابقی بازیکنان بومی هستند و با حمایت جمعیت هلال احمر یزد در این مسابقات حضوری قدرتمند داریم که تلاشمان هم این است که بتوانیم جواز حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان را بدست آوریم.

سرمربی تیم فوتسال هلال احمر یزد ادامه داد: همه تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور از آمادگی خوبی برخوردارند و با قدرت پا به این رقابت ها گذاشتند که البته تمرینات تیم ما نیز مستمر و خوب پیگیری شده و بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردارند.

نادریان خاطرنشان کرد: تیم های شهروند ساری ، هلال احمر یزد ، شاهد فسا ، شقایق مبارکه، گودزینل خان اسفراین ، شهرداری رشت-، هایلی تهران و شهرداری دزفول در مرحله یک هشتم نهایی لیگ دسته اول حاضر هستند و به صورت دوره ای با هم به رقابت میپردازند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.