اردبیل؛

کاهش مصرف نفت سفید در اردبیل

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: مصرف نفت سفید در استان اردبیل در مقایسه با میزان مصرف در سال گذشته ۱۷ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ محمود آقامحمدیان اظهار داشت: مصرف نفت سفید در استان اردبیل در مقایسه با میزان مصرف در سال گذشته 17 درصد کاهش دارد و نیز میزان مصرف گازوئیل و بنزین 3 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته 4 هزار و 500 کوپن نفت سفید در شهرستان بیله‌سوار ارائه شده بود که امسال 2 هزار و 300 کوپن ارائه شده و نسبت به سال قبل 40 درصد کاهش یافته است، افزود: میانگین مصرف نفت سفید در سال گذشته 10 درصد در شهرستان بیله‌سوار کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل بیان کرد: بنزین عرضه شده در جایگاه‌ها از کیفیت بالایی برخوردار است و روزانه کیفیت بنزین عرضه شده به هم استانی‌ها و شهرستانی‌ها مورد سنجش قرار می‌گیرد.

آقا محمدیان در ادامه گفت: استان اردبیل در حوزه کنترل و اخذ کوپن نفت سفید و تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی جزو استان‌های موفق کشور بوده است و یکی از پایلوت‌های استانی در حوزه کنترل و توزیع فرآورده‌های نفتی و کاهش سوخت قاچاق در کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، مصرف ، نفت ، سفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.