در مراسمی با حضور فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از پوستر کنگره بزرگ 3000 شهید در استان رونمایی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در این مراسم گفت : کنگره 3 هزار شهید استان ، همزمان با سالروز سفر پربرکت مقام معظم رهبری به خراسان شمالی در 19 مهرماه امسال در بجنورد برگزار می‌شود .

سردار سید حسن مرتضوی افزود : اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی در کمیته‌های مختلف این ستاد پیش‌بینی‌شده است .

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با قدردانی از مدیرکل و برنامه‌سازان شبکه اترک برای توجه ویژه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خاطرنشان کرد: ارتقاء روحیه خودباوری، مقاومت و شهادت‌طلبی موجب حفظ دستاوردهای نظام و اقتدار انقلاب اسلامی خواهد شد .

مدیرکل صداوسیمای خراسان شمالی هم در این مراسم با تجلیل از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: در سال 94 حدود سه هزار و 300 دقیقه برنامه با موضوع فرهنگ ایثار و شهادت و کنگره سه هزار شهید استان در شبکه اترک تولید و پخش‌شده است.

امیر هوشنگ آذردشتی افزود : آغاز تولید فیلم سینمایی شهید ایرج رستمی، تولید وپخش ویژه‌برنامه‌های یادیاران، پلاک هشت، افلاکیان و نیمه پنهان ماه با موضوع معرفی سرداران شهید خراسان شمالی و همچنین پخش بیش از 320 دقیقه اخبار و مصاحبه و گزارش‌های خبری از مهم‌ترین اقدامات صداوسیمای استان در این حوزه است .

انتهای پیام/آ

برچسب ها: بجنورد ، رونمایی ، کنگره ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.