فرمانده انتظامی شهرستان بابل، از دستگيری 2 عامل تهيه وتوزيع مواد مخدر و کشف 12 کيلو و 500 گرم ترياک در اين شهرستان خبرداد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ سيد محسن جعفری گفت : در اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعی و برخورد با عاملان سودجوی مواد مخدر ، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان موفق به شناسائی يکي از عاملان افيونی در اين شهرستان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود : ماموران با بررسی هاي همه جانبه و تحقيقات گسترده پليسی موفق شدند ، متهم به نام "کيوان – ش " را که با يک دستگاه خودروی پرايد قصد حمل مواد مخدر به اين شهرستان را داشت در عملياتی ضربتی دستگير کنند .

سيد محسن جعفری گفت : در بازرسی از خودروی اين متهم 7 کيلو ترياک که به طرز ماهرانه ای در زير صندلی خودرو جاسازی شده بود کشف شد .

فرمانده انتظامی بابل ، از دستگيری يکی ديگر از عاملان سودجوی مواد مخدر در اين شهرستان خبرداد و گفت : ماموران در ادامه عمليات برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر موفق به شناسائی عاملی افيونی به نام "جعفر – ح " در اين شهرستان شدند .

سرهنگ جعفری گفت : متهم پس از شناسائی در افدامی عملياتی دستگير و در بازرسی از خودروی وی نيز 5 کيلو و 500 گرم ترياک به همراه آلات استعمال مواد مخدر کشف شد .

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، دستگیری ، عامل ، افیونی ، بابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار