بازار فیلم جشنواره، این امکان را ایجاد کرد که خریداران بین‌المللی با آثار سینمایی ما آشنا شوند.

امیر اسفندیاری معاون امور بین‌الملل جشنواره جهانی فیلم فجر، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ارزیابی خود از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: به خاطر بخش‌های اضافه شده و رویکرد علمی برنامه‌ریزی، جشنواره امسال فشرده‌تر بود. در طول این مدت، مطبوعات و علاقه‌مندان در فضای مجازی استقبال خوبی از جشنواره داشتند. حدود نه هزار نفر در باشگاه هواداران حضور پیدا کردند که این نشان دهنده این است که اتفاقات گسترده‌ای نسبت به گذشته افتاده است. 

وی ادامه داد: حضور فیلم‌هایی که برای اولین‌بار در این جشنواره رونمایی شدند و نگاه ویژه به بخش «بازار فیلم»، از دیگر ویژ‌گی‌های این رویداد فرهنگی بود.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: خریداران محصولات فرهنگی ما از همه کشورها حضور داشتند و ما سعی کردیم، تعادل لازم را در این زمینه به خوبی برقرار کنیم. ما باید زمینه لازم را برای دیده‌شدن آثارمان در سطح جهانی فراهم کنیم. بازار فیلم جشنواره، این امکان را ایجاد کرد که خریداران بین‌المللی با آثار سینمایی ما آشنا شوند.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار