در سال ۹۴ بیش از ۲۰۰ میلیون تومان کتاب با عناوین مختلف برای کتابخانه مرکزی در آبادان خریداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون آموزشی، دانشجویی و پژوهش دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ما حتی برای بیمارستانهای مان کتاب خریداری کردیم و آنها را در بخشهای مختلف بیمارستانها قرار می دهیم تا به این ترتیب از استاندارد عقب نمانیم.

محبوبی افزود: چهار دانشگاه در سطح کشور تنوع غذای دانشجویانشان را برای ناهار دو نمونه و برای  صبحانه چهارتایی کرده اند که یکی از آنها دانشکده علوم پزشکی آبادان است که با صنعتی کردن آشپزخانه مان و تنوع دهی به لیست غذایمان در این ردیف در وزارت بهداشت به عنوان یکی از دانشگاههای برتر به شمار می رویم.

وی از عدم توانمندی در جذب هیئت علمی مورد نیاز و نداشتن چارت دانشگاهی به عنوان عمده ترین مشکلات دانشکده علوم پزشکی آبادان نام برد و گفت:به طور مثال ما در زمان حاضر ۲۹ دانشجوی پزشکی بومی داریم که امکان جذب هیئت علمی مورد نیاز برای آنان وجود ندارد.

معاون آموزشی، دانشجویی و پژوهش دانشکده علوم پزشکی آبادان ابراز امیدواری کرد تا روزی امکان تقویت چارت های دانشکده فراهم شود ضمن آنکه با تربیت نیروهای پزشکی و پیراپزشکی مشکلات دانشکده علوم پزشکی آبادان طی چند سال آینده رفع شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، خرید ، کتاب ، دانشکده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.