ایلام؛

جسد مرد 35 ساله پس از 11 روز از رودخانه گرفته شد

جسد مرد 35 ساله ساكن بخش هليلان از توابع شهرستان چرداول پس از حدود 11 روز از رودخانه خروشان سيمره گرفته شد.

جسد مرد 35 ساله پس از 11 روز از رودخانه گرفته شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛اين مرد 35 ساله هليلاني در اثر بارندگي هاي شديد دو هفته گذشته در سيل گرفتار و در رودخانه سيمره غرق شد.

از آنروز تا كنون عمليات امداد و نجات براي يافتن جسد وي انجام شد تا اينكه روز گذشته با تلاش غواص خير كرمانشاهي جسد وي از رودخانه سيمره گرفته شده و به خانواده نگران و داغدارش تحويل داده شد.

پيش از اين نيروهاي امدادي در روزهاي گذشته آثاري از جنازه وي پيدا كرده بودند كه در اثر شدت جريان آب به مكان ديگري منتقل شده و جستجو براي پيدا كردن وي نتيجه نداده بود.

غواص كرمانشاهي گفت: جسد غريق هليلاني را پس از يك روز جستجو در آبهاي خروشان رودخانه سيمره يافتم تا نگراني و بيقراري خانواده داغدار وي پايان يابد.

بهمن پرورش افزود: با بررسي شرايط رودخانه و پس از يك روز تلاش جسد اين جوان هليلاني در بيشه زارهاي رودخانه سيمره روبروي روستاي طولاب پيدا شد.

اين غواص و امدادگر اهل استان كرمانشاه اضافه کرد: مدت 17 سال است كه در زمينه امدادرساني به هموطنان در حوادث مختلف از جمله سيل، آتش سوزي و نجات كوهستان در تمامي مناطق كشور فعاليت مي كنم و حدود 30 هزار ساعت عمليات امداد و نجات را به ثبت رسانده ام.

وي بيان كرد: با وجود كسالت ناشي از عفونت كليه و ريه و بستري بودن در بيمارستان به محض تماس از طرف خانواده جوان هليلاني براي پيدا كردن جسد وي راهي استان ايلام شدم.

وي با بيان اينكه تمامي امكانات امدادي را با هزينه شخصي خودم تهيه كرده ام خواستار كمك و حمايت مسئولان شد.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: ایلام ، جسد مرد ، 35 سال ، غرق شدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.