در نشست مشورتی بخشداران در مورد مشکلات بخش و روستا ها بحث و گفتگو شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مدیر کل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در این نشست به رعایت کلیات اصول مقاومتی و چارچوب اساسی وزارت کشور دعوت کرد.

مجید عبداللهی اصول مقاومتی را مدیریت مصرف و هزینه ، جلوگیری از فساد و کمک به سرمایه گذاری بیان کرد و افزود :  بخشداران در رشد و کاهش این سه اصل در روستاها و بخش ها نقش اساسی دارند.

وی از بخشداران خواست تا در راستای کاهش آسیب های اجتماعی اقدام نمایند.

معاون عمرانی استاندار هم در این نشست با اشاره به  پیگیری مشکلات بخشداران و دهداران گفت: بخشداران در ایجاد ارتباط با مردم و دستگاه ها اقدام بیشتری داشته باشند.

منوچهر حبیبی با اشاره به  ساماندهی مسائل مالی و اداری گفت : نظارت بخشداران در ارتقاء کیفی پروژه ها و توجه آنها بر مسائل زیست محیطی و پسماند ها برای تحقق این امر لازم است.

وی همچنین از بخشداران خواست تا  شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری ، ساماندهی شرکت های تعاونی ، ارتباط با بدنه جامعه و مطالبات از دستگاه های اجرایی اقدام و عمل را جدی بگیرند.

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراها استانداری هم در این نشست از تعامل بیشتر با سازمان نظام مهندسی در موضوع بازنگری طرح هادی روستاها گفت.

کریم حبیبی انبوهی افزود : در بخش های روستایی اقدامات خوبی انجام شده اما بخشداران در برخی امور محوله با استانداری تعامل بیشتری داشته باشند.

19 بخشدار استان هم در این نشست مشورتی از دغدغه های بخش و روستاها سخن گفتند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار