مهرو كمرانی بعنوان سرمربی تيم ملی تكواندوی زنان كشورمان، هدايت كيميا عليزاده را در بازي های المپيك ريو 2016 برعهده گرفت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛با اعلام زهرا سروي، نايب رييس بانوان فدراسيون تكواندوي كشورمان، مهرو كمراني بعنوان سرمربي هدايت كيميا عليزاده را در بازيهاي المپيك ريو 2016 برعهده خواهد داشت.

مهرو كمراني در كارنامه مربيگيري خود و در رده سني بزرگسالان، در سال 2012 و در مسابقات كسب سهميه المپيك لندن در قاره آسيا بعنوان مربي در كنار تيم ايران حضور داشت كه در اين رقابت‌ها سوسن حاجي پور موفق به كسب سهميه المپيك شد، در مسابقات قهرماني آسيايي 2016، بعنوان سرمربي هدايت تيم جوان و آينده دار كشورمان را برعهده داشت كه اين تيم 3 مدال برنز را بدست آورد و در مسابقات كسب سهميه المپيك ريو در قاره آسيا بعنوان مربي به همراه كيميا عليزاده سهميه المپيك ريو 2016 را براي كشورمان كسب كرد.

كمراني همچنين هدايت تيم ملي نونهالان كشورمان را هم عهده‌دار بود و در سال 2014 تيم دختران ايران را قهرمان كرد و عنوان بهترين مربي جهان را نيز به خود اختصاص داد. در سال 2015 نيز در مسابقات قهرماني آسيا و جهاني اين رده‌سني به همراه شاگردانش برسكوي نخست ايستاد و عنوان بهترين مربي آسيا و جهان را نيز بدست آورد.

گفتي است؛ كيميا عليزاده هوگوپوش وزن 57- كيلوگرم ايران و شاگرد مستقيم مهرو كمراني، تنها بانوي تكواندوي كشورمان در بازيهاي المپيك 2016 ريو است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار