کفاشیان: انتخابات فدراسیون برگزار می شود/ من حق رای داریم

با توجه به اینکه دولت اساسنامه را پذیرفت، انتخابات با وجود اینکه به تصویب هیات دولت نرسیده باشد، برگزار خواهد شد.

کفاشیان: انتخابات فدراسیون برگزار می شود/ من حق رای داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان علی کفاشیان در حاشیه افتتاح مرکز ایفمارک گفت: فیفا برای این مرکز تجهیزاتی را در اختیار ما قرار می دهد و امیدوارم بتوانیم از این مرکز بهره های خوبی را ببریم.
 
رئیس فدراسیون درباره اساسنامه و انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: ما نامه ای را برای وزیر ورزش ارسال کرده ایم و اگر وی آن را تایید کند ، این اساسنامه مورد تایید قرار می گیرد و اگر تایید را از دولت بگیرد می توانیم به خوبی انتخابات را برگزار کنیم و با توجه به اینکه دولت آن را پذیرفت ، انتخابات برگزار خواهد شد.
 
وی درباره اینکه اگر کاندیداهای ریاست فدراسیون در مجمع انتخاباتی به دو سوم آرا نرسند چه اتفاقی خواهد افتاد ، گفت: به هر حال مجمع وجود دارد و رئیسی که می خواهد رای بیاورد باید دو سوم آرا را کسب کند اما اگر این اتفاق نیفتد مجمع باید تنفسی بدهد تا دوباره ثبت نام صورت بگیرد ، آن گاه مجمع دوباره تصمیم گیری می کند و اسم نویسی بار دیگر انجام می شود و دوباره انتخابات برگزار می شود.
 
رئیس فدراسیون درباره معرفی خود به عنوان نایب رئیس احتمالی فدراسیون بعدی گفت: قصد من کمک به فوتبال کشور است. به همین خاطر فرقی نمی کند که چه کسی رئیس فدراسیون باشد و در صورتی که بتوانم به فوتبال کشور کمک می کنم.
 
کفاشیان درباره اینکه چه کسی رئیس فدراسیون می شود گفت: من حق رای دارم البته به عنوان عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا نه به عنوان رئیس فدراسیون. هر کسی که رای بیاورد به او کمک می کنم اما در انتخابات مشخص می شود که چه کسی رای می آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار