معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ؛نظارت و بازرسی مالی و حمایت سمن ها را از اولویت برنامه های این معاونت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ طوبی مازارزاده  گفت: سازمان های مردم نهاد به دلیل  ظرفیت های فراوان  خود که ناشی از داوطلبانه و غیرانتفاعی بودن فعالیت ها و همچنین  تواتمندی آنان  می باشد می توانند نقش مهمی  در حل مشکلات اقشار مختلف جامعه ، کاهش تصدی گری، تسهیل در روند امور جاری و صرفه جویی در هزینه ها و امکانات داشته باشند.

وی با بیان اینکه تشکل‌های مردم‌نهاد با جایگاه اجتماعی که دارند می‌توانند نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها ایفا کنندافزود: تشکل‌های مردم‌نهاد به دلیل مردمی بودن و در متن جامعه قرار داشتن می‌توانند ایفای نقش کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: حمایت از سازمان های مردم نهاد و سپرن کارها به این نهادهای غیردولتی از اهداف دولت تدبیر و امید است که تلاش ما نیز حمایت از سمن‌های درحال فعالیت و همچنین فعال کردن دیگر سمن ها می باشد.

مازارزاده با اشاره به اینکه نظارت بر عملکرد این سمن ها نیز انجام می شود خاطرنشان کرد: در این راستا و به جهت بررسی وضعیت مالی و بودجه ای نشستی با حضور اعضاء سمن ها  و کارشناسان  حسابداری اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و پیرامون مسائل مالی و چگونگی اسناد مالی ارائه شده از سوی سمن ها بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.