رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون در این شهرستان طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ امیرحسین نوروزی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: سال گذشته سالی پرتلاش و پربار برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران بوده که طی آن بسیاری از برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی و فرهنگی عمرانی مورد توجه قرار گرفت.
 
وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون در گچساران افزود: این جشنواره طی سال گذشته مطرح و فراخوان آن علام شد که افزون بر 850 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارشاد اسلامی گچساران رسید.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران تصریح کرد: بر اساس داوری اساتید و نویسندگان مطرح کشوری از جمله ابوتراب خسروی، حسن بهرامی و دیگر اساتید از میان آثار ارسال شده 32 اثر برگزیده شده که از میان این تعداد 6 اثر منتخب برگزیده نهایی جشنواره جایزه ملی داستان کوتاه سقلاتون شده است.
 
نوروزی ادامه داد: این جشنواره طی روزهای هشتم و نهم اردیبهشت‌ماه امسال در محل باشگاه مهرگان شرکت نفت گچساران برگزار شده که طی آن برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط استاد ابوتراب خسروی و محمدجواد جزینی برگزار می‌شود.
 
وی از تلاش برای قرار گرفتن این جشنواره در تقویم ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: انتظار می‌رود این جشنواره با رایزنی و تلاش مسئولان در تقویم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.