مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، از آمادگی کامل کرمانشاه برای میزبانی مسابقه های تیم ملی فوتبال عراق در دور نهایی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مجتبی جوهری گفت: استان کرمانشاه از ظرفیت و زیرساخت های خوبی برای میزبانی رویدادهای مختلف ملی و بین المللی برخوردار است و طی روزهای آینده درخواست کتبی خود را به مسئولان فدراسیون فوتبال برای میزبانی دیدارهای تیم ملی فوتبال عراق ارائه خواهیم کرد.
وی افزود: هم مرز بودن کرمانشاه و عراق و نزدیکی بعد مسافت، داشتن فرودگاه بین المللی، برخورداری از استادیوم 15 هزار نفری با استاندارهای لازم، آب و هوای مناسب در فصول مختلف سال از جمله مزیت هایی است که استان کرمانشاه دارد و می تواند میزبانی دیدارهای تیم ملی فوتبال عراق را دارای توجیه کند.
مجتبی جوهری گفت: کسب میزبانی مسابقات تیم ملی عراق می تواند دستاوردهای اقتصادی خوبی برای استان نیز به همراه داشته باشد از جمله اینکه صنعت هوایی و هتل داری استان فعال تر شده و در بخش گردشگری خارجی نیز رشد خوبی داشته باشیم.
جوهری ادامه داد: برگزاری مسابقات تیم ملی فوتبال عراق در کرمانشاه کاروان این تیم را مجبور می کند که چند روز زودتر برای برپایی اردو و تمرین به استان ما سفر کنند که حاصل این سفر چند روزه اقامت، بازدید از مراکز گردشگری، خرید خواهد بود که این مسائل در رشد اقتصادی و افزایش درآمد مردم بسیار تاثیرگذار است.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.