امام جمعه بستان آباد است ازکارگران به عنوان سربازان عرصه های اقتصادی یاد کرد و افزود:کار و تلاش اقتصادی نماد قدرت هر مملکت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت اسلام سید رضا رضوی دردیدار بسیج کارگری شهرستان بستان آباد با بیان اینکه داشتن اقتصاد قوی و نیروی نضامی دو مولفه قدرت در دنیا می باشد افزود:بیش از 12 سال است که منویات مقام معظم رهبری  بر توجه بیش از اندازه به فعالیت های اقتصادی متوجه می باشد.

رضوی گفت:اگر کشوری بخواهد عزتمند و با قدرت تمام در عرصه های جهانی قرار بگیرد باید ودر هاضمه قدرت های بزرگ هضم نشود باید در عرصه های اقتصادی کار و تلاش بکند.

امام جمعه بستان آباد امنیت را راس هرم تولید و توسعه و پیشرفت کشور عنوان کرد و افزود:به برکت انقلاب اسلامی و در سایه دین و معنویت امروز پیجیده ترین توطئه ها با قدرت و امنیت تمام خنثی می شود.

وی همت و تلاش مضاعف کارگران و فعالان در عرصه های تولید را خواستار شد و افزود در کنار کار از توجه به مسائل دینی و معنویت غفلت نکنید.

رضوی افزود:عبادت 10 جزو است که 9 جزء آن در کسب حلال می باشد و پیامبر اسلام همواره کارگران را مورد تکریم خود قرار داده است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.