معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ بخشنامه تشویقی استادان دانشگاه این دانشگاه طی دوهفته آینده خبر داد.

فرهاد حسین زاده لطفی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: بخشنامه تشویقی برای فعالیت استادان این دانشگاه به زودی به همه واحدها ابلاغ می شود.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت جایگاه علمی استادان ادامه داد: این موضوع در افزایش اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در سال جاری نیز اهمیت وی‍‍‍‍ژه ای دارد، علاوه بر آن،بخشنامه مذکور برای نخستین بار برای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی طراحی شده است که طی یک یا دو هفته آینده به همه واحدها ابلاغ می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در این بخشنامه برای همه فعالیت‌هایی که استادان خارج از وظیفه خود و در حوزه‌های مختلف علمی، پژوهشی و فرهنگی انجام می دهند، پایه‌های تشویقی در نظر گرفته ایم تا براساس آن بتوانیم از تلاش اعضای هیات علمی را قدردانی لازم را به عمل آوریم.
 
حسین‌زاده لطفی به برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته معلم اشاره کرد و گفت: در هفته معلم از استادان برجسته در واحدهای دانشگاه تقدیر می شود،علاوه بر آن از همه واحدها انتظار می‌رود در تامین امکانات حداقلی همچون ایجاد دفتر کار مستقل، تسهیل روند انجام پایان‌نامه‌ها و تحقیقات همکاری‌های لازم را با استادان داشته باشند.

وی با بیان این که تربیت نیروهای مختصص جامعه از مهم ترین وظایف استادان و معلمان است، افزود: مسئولان و همچنین دانشجویان وظیفه دارند، از جایگاه بسیار رفیع و بلند این عزیزان تقدیر و تشکر کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد تصریح کرد: در مقابل استادان نیز باید به خوبی به تعهدات خود پایبند باشند و انتظارات موجود در حوزه‌های آموزش، پژوهش و فرهنگ را برآورده کنند. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.