فرماندار هنديجان از تحویل 30 هزار برگه تعرفه اخذ رای برای برگزاری انتخابات دومين دوره مجلس شورای اسلامی در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد جعفري نسب گفت: شهرستان هندیجان از آمادگي كامل براي اجراي انتخاباتي سالم و قانونمند و با مشاركت حداكثري برخوردار می باشد.

وي افزود: تجهيزات مورد نياز شعب اخذ راي فراهم و آموزش هاي مجدد به نمايندگان فرماندار انجام شده است.

جعفري نسب تصریح کرد: در مرحله اول انتخاب 20 هزار تعرفه مصرف شد و در اين دوره 30 هزار برگ تعرفه اخذ راي جهت توزيع بين شعب اخذ راي تحويل شده است.

فرماندار هندیجان به مشاركت 70 درصدي مردم در دور اول اشاره کرد و اظهار داشت: مردم هنديجان هميشه حضور حداكثري را در انتخابات داشته اند و پيش بيني مي شود مشاركت مردم در مرحله دوم انتخابات افزايش داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: 1 هزار و 200 نفر از عوامل اجرايي، نظارتي و بازرسي و امنيتي در روز راي گيري كار برگزاري انتخابات را براي خلق حماسه مردم برعهده خواهند داشت.

براساس اعلام نتايج مرحله اول در حوزه انتخابيه ماهشهر، اميديه و هنديجان حبيب آقاجري و علي گلمرادي به دور دوم انتخابات در اين حوزه راه يافتند.

شهرستان هنديجان به همراه شهرستان هاي ماهشهر و اميديه داراي يك كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي مي باشد و با جمعيت 45 هزار نفر در جنوب خوزستان واقع شده است.

مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي 10 ارديبهشت ماه برگزار مي شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.