دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: نباید انتظار حل مشکلات اقتصادی کشور را در پسابرجام داشت.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون لزوم دوری از نگاه افراط‌ گرایانه به قرارداد برجام اظهار داشت: هرگونه نگاه افراط گرایانه به این قرارداد در دوران پسابرجام به زیان ملت ایران خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی ادعا می‌کنند اقدامی در جهت رفع تحریم‌ها از سوی طرف غربی صورت نگرفته و برجام هیچ‌گونه دستاوردی برای ملت ایران نداشته است که همان نگاه بدبینانه افراطی است، افزود: از سوی دیگر طرف مقابل قابل اعتماد نبوده و با توجه به سابقه بدعهدی آمریکایی‌ها نمی‌توان انتظار داشت که در دوران پسابرجام تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شود و یا تحولی شگرف در حوزه اقتصاد کشور رخ دهد.
 
رئوفیان با بیان مهم‌ترین دستاوردهای قرارداد برجام برای ملت ایران تصریح کرد: تثبیت حقانیت جمهوری اسلامی ایران و به رسمیت شناختن حقوق هسته‌ای-صلح‌آمیز ایران از مهم‌ترین دستاورهای این مذاکرات برای ملت ایران بود.
 
 مسئول ستاد انتخابات جبهه‌ ایستادگی با تاکید بر اینکه دولت باید رصد دقیق اقداماتش توسط مردم و مجلس را در مود توجه قرار دهد، خاطرنشان‌کرد: مردم و مجلس با درایت کامل اقدامات دولت را زیر نظر قرار دارند و هیچ‌گونه کوتاهی را از جانب دولت نخواهد پذیرفت. 

 وی با اشاره به انتخابات در پیش روی ریاست جمهوری ایالت متحده ‌آمریکا گفت: در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور شاهد ادعای نامزدهای دموکرات و جمهوری‌خواه این کشور مبنی بر گزینه‌های روی میز آنها علیه ایران پس از پیروزی در انتخابات هستیم؛ اگرچه نمی‌توان به وعده‌های طرف مقابل خوش‌بین بود، با این حال باید منتظر به ثمر رسیدن نتیجه مذاکرات در درازمدت باشیم.


انتهای پیام/
 
    
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار