سرمربی تیم فوتبال سپاهان پیروزی این تیم مقابل نفت را به مربیان قبلی این تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان قاسم زاغی نژاد سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان بازی با نفت تهران اظهار کرد:  من در جام تخت جمشید بازیکن سپاهان بوده ام. 14 سال است که در کادر فنی این تیم مربیگری می کنم و حتی در کنار امیرقلعه نویی در تهران حضور داشتم. من در پیروزی سپاهان  سهم چندانی نداشتم و این بردبیشتر حاصل زحمت مربیان گذشته است. من در این چند روز  کار خاصی نکردم اما قرعه این برد به نام من افتاد. 

وی افزود: نتایج ضعیف سپاهان مسحق این تیم نبود.در 14 بازی اخیر فقط در دو بازی خوب نبودیم. اما در بازی های دیگر شایسته نتایج ضعیف نبودیم.

زاغی نژاد ادامه داد:  نفت را تیمی شایسته و دارای سازمان می بینم. نفت همیشه جلوی سپاهان سخت کوش بوده است. این پیروزی را به مربیان قبلی تیم و هواداران و خانواده هایمان تقدیم می کنم. در این مدت فشار زیادی را تحمل کردیم و در بازی امروز  به جز برد نمی خواستیم. 

سرمربی سپاهان بیان کرد: استیماچ مربی بدشانسی بود و خیلی برای سپاهان زحمت کشید. در بحث فنی بازی امروز من چندان تاثیرگذار نبودم. تنها تلاش کردم که ارتباط با بازیکنان را بیشتر کنم. این دلایل باعث شد که امروز شرح وظایف را خوب انجام داده و بازی حریف را پیش بینی کنیم. 

وی درباره حواشی اخیر محرم نویدکیا اظهار کرد: این موضوع به مدیریت باشگاه باز می گردد. محرم در حال حاضر آسیب دیده اما من از این بازیکن و تمام پتانسیل سپاهان استفاده می کنم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار