دیدار ذوب آهن و صبا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی پایان یافت تا هر دو تیم از سهمیه آسیا فاصله بگیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، این دیدار که در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس از ساعت 18:15 در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد با نتیجه تساوی پایان یافت.

در این دیدار ذوب آهن این دیدار را هجومی‌تر آغاز کرد که در یکی از موقعیتها با ارسال مهدی‌پور ،تبریزی با ضربه روی پای دقیق زاویه مخالف دروازه را نشانه گرفت و نخستین گل سبزها را به ثمر رساند.

به این ترتیب دو تیم موفق به خلق موقعیت‌های جدی روی دروازه ها نشدند و در نهایت نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر ذوب آهن خاتمه یافت.

در دقیقه 54نیمه دوم بازی یک ضربه کاشته و ارسال هافبک صبا فرشید باقری در شلوغی مقابل دروازه با ضربه سر دروازه مظاهری را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

در دقایق پایانی به دلیل 10 نفره شدن ذوب آهن فشار صبا بر روی دروازه سبزها بیشتر شد اما فرصت‌های این تیم با واکنش‌های مظاهری بی‌ثمر ماند و در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

گفتنی است در این بازی علی حمام و مرتضی تبریزی از ذوب آهن و محمد قاضی و میلاد فراهانی از صبا کارت زرد دریافت کردند و حسن استکی یکی از مربیان ذوب آهن هم به دلیل اعتراض به داور و وحید محمدزاده هم به دلیل دریافت کارت زرد دوم اخراج شدند. 




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.