مدیر کل راه و شهرسازی لرستان از افتتاح دو هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر این استان تا خرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ملکی  در جلسه شورای مسکن مهر استان با اشاره به اینکه سهم لرستان در ساخت واحدهای مسکن مهر ۴۵ هزار واحد بوده است ، افزود: از این تعداد ۱۹ هزار واحد دولتی و ۲۶ هزار واحد نیز خود مالک هستند.

وی با بیان اینکه از مجموع واحدهای مسکن مهر استان تا شهریور ماه سال ۹۲ حدود ۲۰ هزار واحد را به بهره برداری رساندیم گفت: همچنین از شهریور ماه سال ۹۲ تا سال گذشته نیز ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد به بهره برداری رسیده است.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه ۲۷ درصد کل واحدهای مسکن مهر لرستان از سال ۹۲ تا ۹۴ به بهره برداری رسیده اند افزود: این در حالیست که تا پیش از ۱۱ درصد واحدهای مسکن مهر استان افتتاح شده بودند.

ملکی با بیان اینکه مقرر شده که طی سال ۹۵ نیز ۱۲ هزار و ۶۶۵ واحد مسکن مهر در لرستان افتتاح شود گفت:  هم اکنون هزار و ۸۷۶ واحد مسکن مهر استان نیز بدون متقاضی هستند.
وی گفت: این واحدهای بدون متقاضی که بین  ۳۰ تا ۵۰ درصدپیشرفت فیزیکی  دارد،در شهرستانهای الیگودرز، پلدختر و همچنین خرم آباد قرار دارند.

مدیر کل را و شهرسازی لرستان وعده داد که تا پایان خرداد ماه امسال دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکن مهر لرستان به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.