رستوران ها و تالارهای پذیرایی که اقدام به تهیه فرآورده خام دامی از مراکز غیرمجاز کنند به مراجع قضایی معرفی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: در بازدیدهای مستمر کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی ، مواردی از تخلف در زمینه تهیه فرآورده های خام دامی از مراکز غیرمجاز مشاهده و گزارش شده است.

 به گفته عیسی غیاث یزدی ، برخی از صاحبان رستوران ها برای تهیه گوشت قرمز و مرغ با قیمت ارزان تر، اقدام به خرید این اقلام از مراکز زیرزمینی و غیرمجاز می کنند.

وی افزود: در مراکز غیر مجاز قطعه بندی فراورده های خام دامی  در شرایط غیربهداشتی و بدون نظارت و به صورت مخفیانه انجام می شود و  اکثر مرغ های تاریخ مصرف گذشته یا ضایعاتی محصول این مراکز هستند .

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: این موضوع به عنوان یک معضل بهداشتی در جلسه ای با حضور رئیس اتحادیه صنف رستوران ها و تالارهای پذیرایی قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

غیاث یزدی با اشاره به شناسایی واحدهای غیرمجاز قطعه بندی فرآورده های خام دامی و ارجاع پرونده آنها به مراجع قضایی ابراز امیدواری کرد که در صورت برخورد مناسب و قاطع با رستوران هایی که اقدام به تهیه اینگونه فرآورده ها میکنند، شرایط برای حذف مراکز غیرمجاز قطعه بندی  سریعتر مهیا شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.