به همت جمعی از طلاب بیت الشهدای مدرسه الغدیر اهواز راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون تبلیغ مدرسه علمیه الغدیر اهواز، گفت: بیت الشهدای مدرسه علمیه الغدیر اهواز به همت جمعی از طلاب این مدرسه علمیه با هدف ایجاد روحیه شهادت، ایثارگری راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام مصطفی فرطوسی، افزود: این مکان در راستای ایجاد روحیه شهادت، ایثارگری و تقویت روحیه معنوی طلاب راه اندازی شده است.

فرطوسی تصریح کرد: افتتاح بیت الشهدا با تلاش چندین روزه 5 الی 6 نفر طلاب مدرسه علمیه الغدیر اهواز صورت گرفت که مکانی درخور شأن و بسیار معنوی تعبیه و راه‌اندازی شده است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه با حضور جمعی از مسئولان حوزه علمیه خوزستان برگزار شد که بصورت رسمی این بیت الشهدا افتتاح و آغاز به کار کرد.

حجت‌الاسلام فرطوسی، با اشاره به کارکردهای «بیت الشهدا» گفت: برگزاری جلسات انس با شهدا، اجرای کلاس‌های معرفتی، برگزاری نشست‌های شهدایی با محوریت خاطره گویی رزمندگان دوران دفاع مقدس و برنامه‌هایی نظیر پخش کلیپ و مستند از زندگانی شهدا، بخشی از کارکردهای «بیت الشهدا» است.

وی همچنین از راه‌اندازی نمایشگاه دائمی کتاب در این بیت الشهدا خبر داد و اظهار داشت: قرار است نمایشگاهی دائمی در بخشی از بیت الشهدا با هدف عرضه کتب مرتبط با شهدا و زندگانی آنها راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.